מסרקים שונים לטיפול בכינים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מסרק

מסרקכיום נמכרים בשוק תכשירים ועזרים שונים לצורך טיפול בכינים, כאשר מרביתם מבוססים על חומרים טבעיים ולא מסוכנים, אך הם בעלי ריחות חזקים.

החומרים השונים מותזים על ראשי הילדים ומחייבים המתנה מסוימת על הראש לפני תחילת הטיפול. עזרים נוספים לטיפול בכינים הם מסרקים סמיכים.

רוב התכשירים לטיפול בכינים הם חומרים נוזליים ולפעמים ריחם החזק נשאר על השיער גם לאחר מספר חפיפות.

כולנו מחפשים פתרון נוח ויעיל לטיפול בכינים דוגמת מסרק כינים חשמלי שהוא המצאה חדשנית ומיוחדת. המסרק החשמלי לטיפול בכינים פועל על ידי פריקה של מתח חשמלי כאשר הוא בא במגע עם הכינים.

פרט לתכשירים הנוזליים ולמסרק החשמלי ישנם מכשירים נוספים שנועדו לטיפול בכינים, והם פועלים על ידי ייבוש השיער ועל ידי שאיבת הכינים או באמצעות חימום השיער.

"רובי קומב" – מסרק כינים חשמלי

מסרק כינים חשמלי הוא פתרון נוח מאוד ויעיל בצורה משמעותית להשמדת כינים, והוא מתאים לשימוש ביתי. מסרק חשמלי זה נקרא "רובי קומב".

זהו מסרק אלקטרוני שמשמיד את הכינים ללא שימוש בחומרים כימיים המזיקים לבריאות. המסרק הוא השיטה האידיאלית לטיפול בכינים והוא עובד באופן הבא: בשעת סירוק השיער פורק המסרק מתח חשמלי כאשר הוא בא במגע עם הכינים עצמן.

הכינים נלכדות ביחידות הסירוק החשמליות וגורמות לפריקה של מתח חשמלי ובכך הן מושמדות לחלוטין. מסרק כינים חשמלי מסוג "רובי קומב" פועל על ידי סוללות פשוטות (AA) אשר נמצאות בכל בית. הוא בטוח לסביבה ואינו מהווה כל סכנה לילדים.

הפעלת המכשיר פשוטה ביותר והשימוש בו נוח מאוד. בעת הסירוק עם המסרק החשמלי לא צריך לסרק את השיער כולו, אלא את אזור הקרקפת בלבד, מכיוון ששם נמצאות הכינים החיות.

חשוב מאוד לדעת כי מסרק כינים חשמלי "רובי קומב" לא קוטל את הביצים, אבל הוא כן גורם להפסקת מחזור החיים של הכינים.

המסרק החשמלי משמיד גם את הכינים הצעירות עוד לפני שהן מגיעות לבגרות ולבשלות המינית, ועוד לפני שהן החלו להטיל את הביצים.

מומלץ מאוד להשתמש במסרק כינים חשמלי "רובי קומב" במשך ימים אחדים על בסיס יום יומי על מנת להגיע לתוצאה שהראש נקי מכינים.

מסרק כינים חשמלי מסוג "רובי קומב" נועד לאנשים אשר מחפשים פתרון אפקטיבי, מכשיר בטיחותי, מסרק כינים קל לתפעול, מכשיר ידידותי לסביבה, מכשיר שלא מכיל חומרים כימיים ובטוח למשתמש.

אופן פעולת המסרק החשמלי

המסרק החשמלי בעל הסוללה משמיע צפצוף בעת סירוק השיער. כאשר כינה נלכדת בשיניו, הצפצוף פוסק, יש קצר קטן והכינה מושמדת. כאשר הקצר קורה, יש להפסיק את סירוק השיער, לנקות את הכינה המתה מהמסרק ולהמשיך בפעולת הסירוק. מומלץ מאוד לחזור על פעולת הסירוק מדי יום או מדי יומיים.

מסרק סמיך ומסרק חשמלי

מסרק סמיך או בשמו האחר- מסרק צפוף הוא מסרק אשר מוריד את הכינים מהראש בעזרת שיניים צפופות מאוד שלא מאפשרות לכינה לעבור ביניהן.

מסרק סמיך מיועד גם בעבור ניקוי הראש עוד לפני שהכינים מתחילות להתרבות. לצורך כך נועד גם המסרק החשמלי. בעת השימוש במסרק זה הכינים מסולקות מהראש בצורה מכנית בכך שכאשר הן באות במגע עם שיניי המסרק הן מתחשמלות ומתות.

שני המסרקים-  גם המסרק החשמלי וגם המסרק הסמיך יעילים בהוצאת כינים ובהשמדתן אולם הם אינם פוגעים בביציי הכינים.

גם במסרק הסמיך וגם במסרק החשמלי יש להשתמש כעשרה ימים רצופים עד אשר כל הביצים שבראש יבקעו, כך שניתן יהיה להוציא את הכינים הנוספות שבקעו מהן.

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

עקיצות כינים: כל מה שצריך לדעת על רגישות יתר לעקיצות כינים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן